تالار شیشه ای امروز سه شنبه ۶ آبانماه را همانند روزهای گذشته همراه با افت آغاز کرد و به پایان رساند و شاخص کل با کاهش ۳۴ هزار و ۸۱۵ واحد بر عقربه یک میلیون و ۳۰۱ هزار واحد متوقف شد.

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۳۴ هزار و ۸۱۵ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۳۰۱ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۴۲۳۴ واحد کاهش به رقم ۳۸۰ هزار و ۱۰۲ واحد رسید. معامله‌گران امروز ۵۴۶ هزار و ۹۱۰ معامله به ارزش ۴۳ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال انجام داده‌اند.

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، گروه مدیریت سرمایه گذاری امید، پالایش نفت اصفهان، معدنی و صنعتی گل گهر و پالایش نفت تهران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.  

فرابورس نیز با ۲۹۰ واحد کاهش رقم ۱۶ هزار و ۱۷۹ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار ۳۴۱ هزار و ۲۷۴ معامله انجام داده‌اند که ۲۳ میلیارد و ۸۰۸ میلیون ریال ارزش داشت.

بانک دی، پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی مارون، سنگ آهن گهر زمین، فولاد هرمزگان جنوب و سهامی ذوب آهن اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

برچسب‌ها