تالار شیشه‌ای امروز یکشنبه ۲۷ مهرماه را با افتی سنگین آغاز کرد و به پایان رساند. شاخص کل با کاهش ۴۷ هزار و ۱۷ واحد بر پله یک میلیون و ۵۱۴ هزار واحد نشست.

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۴۷ هزار و ۱۷ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۵۱۴ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۵۵۱۵ واحد کاهش به رقم ۴۰۶ هزار و ۴۴۲ واحد رسید. معامله‌گران امروز ۷۷۵ هزار و ۴۴۳ معامله به ارزش ۶۳ میلیارد و ۱۶۶ میلیون ریال انجام داده‌اند.

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین،  معدنی و صنعتی گل گهر، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت تهران و پالایش نفت بندرعباس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.  

فرابورس نیز با ۳۵۳ واحد کاهش رقم ۱۷ هزار و ۷۲۱ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار ۵۹۳ هزار و ۴۰۴ معامله انجام داده‌اند که ۳۴ میلیارد و ۵۶۷ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، سنگ آهن گهر زمین، پتروشیمی زاگرس، سهامی ذوب آهن اصفهان، سرمایه گذاری صبا تامین، پتروشیمی تندگویان، فولاد هرمزگان جنوب  نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.  

برچسب‌ها