تیم فوتبال رئال مادرید امشب موفق شد برای سی و چهارمین بار قهرمان رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های اسپانیا شود.

به گزارش همشهری آنلاین، در این بازی رئال مادرید برای کسب پیروزی با تمام قوا پابه میدان گذاشت زیرا در صورت کسب ۳ امتیاز این دیدار قهرمانی اش مسجل می شد و با سیستم ۴.۳.۳ به مصاف ویا رئال رفت. تنها غایب این دیدار مارسلو برزیلی و گرت بیل بود که از روی سکو ها بازی را به نظاره نشسته بود.

در نیمه اول در دقیقه ۲۸ این دیدار بعد از اینکه توپ در میانه میدان لو رفت لوکا مودریچ آن را تصاحب کردو با یک پاس عمقی کریم بنرما فرانسوی را در موقعیت گل قرارداد و این بازیکن هم با شلیک پای راست از بین پاهای دروازه بان حریف به گل اول تبدیل کرد. برتری این نیمه طبق آمار از آن رئال مادرید با ۶۱ درصد مالکیت توپ که نشان از برتری قوی های سفیدبود. در نیمه دوم هم برتری از آن رئال مادرید بود و قو های سپید در دقیقه ۷۶ به گل دیگری دست یافتند تا خیالشان از بابت پیروزی در این بازی راحت شود. با خطای برونو روی سرخیو راموس، رئال مادرید صاحب پنالتی شد. راموس این پنالتی را به سبک جدید زد و با یک ضربه ارام توپ را به حرکت در آورد و بلافصله بنزما آنرا درون دروازه حریف جای داد اما داور مسابف این گل را مردود اعلام کرد و در ستور به تکرار ضربه را داد. این بار بنزما پشت توپ قرار گرفت و موفق شد دومین گل حود را در این بازی به ثمر برساند.

در دقیقه ۸۳ ارسال توپ  رویماریو گاسپار روی  دروازه رئال مادرید با ضربه سر  وینسنته یبورا درون دروازه کورتوا جای گرفت تا رئال کمی احساس خطر کند. این بازیکن می توانست در دقیقه ۹۱ بازی را مساوی کند اما این فرصت مهم را با بی دقتی از دست داد. در نهایت این بازی با همین نتیجه خاتمه یافت تا رئال مادرید در فاصله یک هفته به پایان رقابت های لالیگا با ۸۶ امتیاز به مقام قهرمانی برسد.