انفجار کپسول اکسیژن در بامداد سه‌شنبه ۱۷ تیر در باقرشهر کهریزک ۲ کشته و ۳ مصدوم در پی داشت.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، بامداد سه شنبه ۱۷ تیر بر اثر انفجار کپسول اکسیژن در باقرشهر ۲ نفر کشته و ۳ تن مصدوم شدند.

بخشدار کهریزک در استان تهران در خصوص وقوع این حادثه اظهار داشت: این حادثه بر اثر پر کردن کپسول اکسیژن و انفجار در ساعت ۳ و ۲۰ دقیقه بامداد در یکی از کارگاه‌های خیابان توریسم باقرشهر رخ داده است.

امین بابایی افزود: با وقوع این حادثه به دیوارهای مجموعه کارگاهی مجاور نیز آسیب‌هایی وارد شده است.

بخشدار کهریزک عنوان داشت: با ورود نیروهای آتش نشانی به محل حادثه حریق مهار شد و مصدومین به مراکز درمانی منتقل شدند.