فرماندار جوانرود با اشاره به وضعیت قرمز این شهرستان از نظر شیوع ویروس کرونا، گفت: با تشدید کنترل ورودی‌ها از ورود مسافر به این شهرستان با رعایت احترام جلوگیری می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رستگار یوسفی سه‌شنبه ۲۷ خرداد افزود: تمام مهمانسراها، مراکز گردشگری و تفریحی شهرستان جوانرود استان کرمانشاه در این روزها تعطیل است و هیچ نوع خدمات‌رسانی از سوی این اصناف انجام نمی‌شود.

وی اظهار کرد: باوجود تمام زحماتی که در ماه‌های اخیر برای تعطیلی بازاریان، اماکن عمومی و مراسمات دینی و مذهبی، عزا و عروسی، رویدادهای فرهنگی و اجتماعی انجام گرفت متاسفانه وضعیت شیوع کرونا در این شهرستان نگران‌کننده است و مردم باید همچنان فاصله‌گذاری اجتماعی و شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

فرماندار جوانرود همچنین به اعمال محدودیت‌ها و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در ناوگان حمل‌ونقل درون‌شهری و برون‌شهری، اماکن ورزشی و اماکن اقامتی تاکید کرد.

یوسفی یادآور شد: این محدودیت‌ها به‌تنهایی کارساز نیست، از مردم انتظار داریم که همچون ماه‌های گذشته برای مقابله با کرونا مسایل بهداشتی را با جدیت رعایت و به توصیه‌های ارایه شده توجه کنند.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع‌شده است.