استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان تا سال ۱۴۰۰ با گازرسانی به روستاها استان سبز کشور می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسین کلانتری در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد از تلاش‌های نمایندگان استان در مجلس دهم قدردانی کرد و گفت: نمایندگان استان در مجلس دهم در کمیسیون‌هایی که بودند زحمات زیادی کشیدند که قابل تقدیر است.

او در ادامه سخنان خود گفت: به فرموده امام(ره) کار با هر حجمی که انجام می‌شود باید برای مردم گزارش شود. تعامل میان مردم باید ایجاد شود که بهترین نوع تعامل دیدار چهره به چهره با مردم و ملاقات‌ها است البته کارهایی شده که متاسفانه مستندسازی نشده است.

وی افزود: در وضعیت شیوع کرونا، تا الان به همت مردم و تلاش جامعه پزشکی و مدیریت دانشگاه و همکاری کمترین تلفات را داشتیم و تنها یک استان تلفات تک رقمی دارد که آن هم ماییم اگر  این اقدامات اطلاع‌رسانی نشود وضعیف سیستم ما است که باید اصلاح شود.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از کرونا هم عبور می‌کنیم و در نمازهای جمعه‌ در میزهای خدمت جوابگوی مردم باشید و دیدارهای چهره به چهره با مردم داشته باشید.

کلانتری با اشاره به دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: کدام استاندار در این مدت با نوبخت دیدار کرد؟ در این دیدار لیست پروژه‌های استان را ارائه کردیم و با وجود اینکه کرونا بحث جدی است اما هرگز از توسعه استان غافل نشدیم چرا که به فصل توزیع اعتبارات نزدیک می‌شویم پروژه‌هایی داریم که نیمه تمام است و باید تکمیل شود و پروژه‌هایی مانند سد تنگ سرخ و سد آبریز باید ادامه پیدا کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۶۰ درصد پروژه‌های مسکن مهر که در دولت یازدهم و دوازدهم بود احداث شد و در حوزه بهداشت و درمان دو پروژه داریم که باید تکمیل شوند و پروژه‌هایی در دست احداث است که این اقدامات باید گفته شود و اگر نگویم مظلومیت نظام و دولت است.

او گفت: بالغ بر ۱۳ هزار واحد مسکونی در استان در حال ساخت است و این واحدها که در لوداب کلنگ‌زنی و در همه جای استان شروع شده در همین سال ۹۹ افتتاح می‌شود و این خودش جهش تولید است، به مدیران گفتیم تمام مصالح مورد نیاز از بازار استان تهیه شود.

کلانتری با اشاره به کمک‌های ویژه ستاد ملی کرونا و تلاش نمایندگان استان گفت: ۵۰۰ میلیارد ریال به استان ابلاغ اعتبار شد و یکسری امکانات و تجهیزات ویژه در استان توزیع می‌شود.

او در پایان اضافه کرد: تا سال ۱۴۰۰ تمام روستاهای استان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند و استان سبز کشور خواهیم شد.