معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: روند افزایش تولید مواد ضدعفونی‌کننده و دستکش‌های پلاستیکی و... با تأمین مواد اولیه و تمهیدات اندیشیده شده در استان سمنان سرعت گرفت.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، حشمت‌الله عسگری در نشست بررسی کارخانه‌های تولید ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در استان سمنان در دفتر معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اظهار کرد: خط‌های تولید جدید برای تولید مواد ضدعفونی‌کننده و دستکش‌های پلاستیکی در استان سمنان ایجادشده است که این امر به تأمین این کالاهای ضروری در این مقطع زمانی، کمک شایانی کرده است.

معاون اقتصادی استاندار سمنان، خاطرنشان کرد: علاوه بر تأمین و تولید مواد ضدعفونی‌کننده و...، باید روند توزیع آن‌هم باید به‌صورت اصولی‌تر انجام شود تا اقشار مردم به‌راحتی برای تهیه این مواد اقدام کنند.

وی تصریح کرد: برای توزیع مواد ضدعفونی‌کننده در شهرستان‌های استان، نقش فرمانداران و مدیران شهرستانی برجسته باشد و برای توزیع این مواد تلاش‌های مستمری در بخش‌های مختلف انجام شود.

عسگری از توزیع مواد ضدعفونی‌کننده در زندان‌های استان خبر داد و اضافه کرد: توزیع مواد ضدعفونی‌کننده در مراکز درمانی، زندان‌ها و... با جدیت ادامه دارد و تمامی مسئولان برای ریشه‌کنی کرونا ویروس در استان و کشور در تلاش هستند.

وی ادامه داد: همکاری واحدهای تولیدی برای تولید دستکش پلاستکی و مواد ضدعفونی‌کننده در استان بسیار مطلوب بوده است و این روند تا رفع حداکثری مشکل ادامه یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: ظرفیت تولید مواد ضدعفونی‌کننده و دستکش‌های پلاستیکی و... در روزهای گذشته افرایش چشمگیری داشته است و با افزایش همکاری‌ها، تأمین مواد اولیه افزایش چشمگیری می‌یابد.