مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت: پرونده‌های واصله در این اداره نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از فارس، محمدرضا عمرون بیان کرد: پرونده‌های واصله در تعزیرات‌حکومتی چهارمحال و بختیاری از فروردین ماه سال جاری تا پایان دی ماه، ۶ هزار و ۹۵ فقره پرونده در حوزه کالا و خدمات، بهداشت و قاچاق واصل شده است که از این تعداد پرونده به ۵ هزار و ۹۲۸ فقره رسیدگی شده و میزان محکومیت بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال است.  

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در ۱۰ ماهه سال گذشته ۴ هزار و ۶۵۶ پرونده وجود داشت که در سال جاری ۳۰ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است.  

وی افزود: امسال گشت‌ها و بازرسی‌ها با توجه به اتفاقات مربوطه به قیمت ارز و بازار، افزایش زیادی داشته است.  

عمرون بیان کرد: در ۱۰ ماه سال جاری ۳۴۹ گشت مشترک در استان انجام شد، در این مدت از ۲ هزار و ۳۴ واحد صنفی بازرسی شد، ۴۸۹ واحد صنفی تخلف داشتند، ۶۹۸ واحد بدون تخلف بوده و از آنها قدردانی شد و به ۷۴۷ واحد تذکر دادیم که در نهایت بازرسی‌های مشترک، ۵۵۳ فقره پرونده تشکیل شد.  

وی ادامه داد: تعداد گشت‌های مشترک در سال گذشته ۲۳۷ گشت بوده، از ۱۲۸۰ واحد صنفی بازرسی به عمل آمد و ۹۳ پرونده تشکیل شد.  

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری به مصادره ۱۹ ماشین در بحث قاچاق اشاره کرد و گفت: کالاهای این خودروها ضبط، متخلفان به جزای نقدی محاکمه شده و خودروها به نفع دولت مصادره شدند.  

عمرون بیان کرد: همچنین در حوزه منابع‌ طبیعی در ۱۰ ماه گذشته، ۲۶۰ پرونده وارد شد که ۲۳۸ پرونده مختومه شده و متخلفان بیش از ۱۳ میلیارد ریال محکومیت جزای‌ نقدی داشتند.  

وی اضافه کرد: ۴۲ بازرسی مشترک در بحث تجهیزات پزشکی، ۳۷ گشت مشترک در بحث آرایشگاه‌های زنانه، ۶۰ بازرسی مشترک در جایگاه‌های سوخت و ۶۵ گشت مشترک لوازم بهداشتی و آرایشی در این ۱۰ ماه سال جاری انجام شد.