وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مردم تحمل نمی‌کنند مسئولین در تجمل باشند، گفت: اگر فردی به مجلس برود که خود و خانواده و نزدیکانش سوءاستفاده کنند در حق ملت ایران خیانت کرده است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سیدمحمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی ر نشست جبهه جهادگران ایران اسلامی با موضوع بررسی نقش تفکر جهادی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: متأسفانه ما هم‌اکنون دچار ولنگاری فرهنگی در کشور شده‌ایم چرا که وقتی یک شاعر ضددین، ضدانقلاب، ضدائمه، ضدشهید سلیمانی و ضد ارزش‌ها برگزیده یک جشنواره می‌شود نشان‌دهنده ضعف در امورات فرهنگی کشورمان است.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی  افزود: مجلس فعلی نتوانسته تأثیرگذار باشد و با آنکه یکی از وظایف آن ریل‌گذاری و تدوین قوانین است اما در زمینه نظارت بر اجرای قانون ظهور و بروزی ندیده‌ایم ضمن اینکه فساد در برخی نمایندگان هم مردم را ناراحت کرده است.

وی افزود: مردم باید به افرادی رأی دهند که در نهایت مجلسی مقتدر شکل بگیرد تا بتواند در کنار قوه قضاییه و قوه مجریه بازویی قوی برای مقام معظم رهبری باشد

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی  تصریح کرد: در جمهوری اسلامی بن‌بستی وجود ندارد و اگر مشکلی هم باشد می‌توانیم با مجلسی با عرضه و توانمند بخشی از بن‌بست‌ها را با کار جهادی حل کنیم. مردم تحمل نکرده و نمی‌کنند که در رنج و فقر باشند ولی برخی مسئولین در رفاه و تجمل.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی  گفت:‌۹۰ درصد بودجه کشور مربوط به امورات جاری است که باعث رکود، بیکاری و رخوت شده است. ولی اگر افراد جهادی و انقلابی در سه قوه حضور داشته باشند و حاضر شوند خود را وقف ملت و کشور کنند مشکلات حل خواهد شد. اما متأسفانه تعدادی از مسئولین با رانت اطلاعاتی مدیرعامل چند شرکت خصوصی هم بوده و در صادرات و واردات فعالیت می‌کنند که نمونه آن را در وزارت جهاد کشاورزی شاهد بودیم.

حسینی گفت: وزارت دفاع اخیراً برای حل مشکلات صنعت خودرو به کمک خودروسازان آمده است و توانسته ۱۰درصد از وابستگی خودروسازان را به خارج از کشور کاهش دهد که این یعنی روحیه جهادی.

وی با اشاره به اینکه ثروت هزار میلیاردی وزیران غیرعادی است تصریح کرد: اینکه وزیری هزار میلیارد تومان ثروت داشته باشد غیرقابل قبول است مگر اینکه این ثروت غیرعادی از مسیر دیگری باشد.