مشاور فرهنگی رئیس جمهور به رجزخوانی رئیس جمهور آمریکا درباره حمله به ۵۲ سایت ایرانی در توئیتر پاسخ داد.

به گزارش همشهری آنلاین، دونالد ترامپ با رجز خوانی علیه کشور و با اشاره به وعده مقامات کشورمان برای پاسخ دادن به جنایت آمریکا در ترور سردار سلیمانی در رشته توئیتی نوشت: ایران با جسارت زیاد درباره حمله به منافع آمریکا سخن می‌گوید، اگر ایران به هر آمریکایی یا منافع آمریکایی حمله کند ۵۲ سایت ایرانی - به نمایندگی از ۵۲ گروگان آمریکایی که سال‌ها پیش توسط ایران گروگان گرفته شدند - هدف قرار می‌گیرند.

حسام‌الدین آشنا، مشاور فرهنگی رئیس جمهور، در پاسخ به ترامپ در توئیتر نوشت: ‏فقط برای یادآوری: ‏آن ۵۲ نفر که سالم به وطنشان بازگشتند، اما زمان‌بندی بازگشتشان رئیس‌جمهور کارتر را تک‌دوره‌ای کرد. ‏اما اگر قرار باشد به گذشته بازگردیم و بنا بر شمردن باشد؛ داغ ۲۹۰ جان‌باخته پرواز ir۶۵۵  عمیق‌تر، بیشتر و تازه‌تر است. ‏بلاهای غیبی و اهداف عینی هم در منطقه و جهان فراوانند.

همچنین آشنا در توئیتی دیگر با اشاره به تشییع پیکر مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی نوشت: شهادت مظلومانه‌اش عراق را بیدار و پیکر پاره پاره‌اش کاظمین و نجف و کربلا را یک‌پارچه کرده است. ایران به احترام سردار آسمانی خود به پا خواسته و جانیان را جان به لب خواهد ساخت. صفا و صداقتش کدورت‌ها و تلخی‌ها را زدوده و زخم‌ها را التیام خواهد بخشید. نامش بلند باد!

آشنا این توئیت را با هشتگ سلیمان ایران منتشر کرده است.