ر m یس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: فیلم کوتاه «مهتک» از این استان به مرحله نهایی سومین جشنواره ملی فیلم ۱۸۰ ثانیه‌ای پاسارگاد راه یافت.

به گزارش همشهری آنلاین، محمدشریف اسلامی  در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: این فیلم کوتاه از تولیدات واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد و کارگردان آن نیز سعید کریمی است.

وی افزود: این فیلم کوتاه با رویکرد اجتماعی به موضوع گهواره و به فراموشی سپردن آن در بسیاری از نقاط کشور به ویژه کهگیلویه و بویراحمد پرداخته است.

ر m یس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۴۲۰ اثر از سراسر کشور به این جشنواره ملی ارسال شد که پس از بررسی و ارزیابی هیأت داوران ۶۷ مورد آنها راهی مرحله نهایی شد.

اسلامی عنوان کرد: سومین جشنواره ملی فیلم ۱۸۰ ثانیه ‌ای پاسارگاد دی ماه ۱۳۹۸ و با مشارکت حوزه هنری و بانک پاسارگاد کشور در تهران برگزار خواهد شد.

وی ابراز داشت: محورهای این جشنواره ملی شامل مسؤولیت‌ های اجتماعی از قبیل تکریم خانواده، حفظ منابع‌ ‌طبیعی و محیط‌ زیست، اهدای عضو، همدلی و همبستگی ملی در مواجهه با بلایای طبیعی و حمایت از تولید ملی در بستر اقتصاد مقاومتی است.

اسلامی گفت: مهم ترین اهداف برگزاری این جشنواره ملی شناسایی و بهره‌گیری از استعدادهای هنرمندان کشور و جلب افکار عمومی برای تحقق هر چه بهتر این محورهاست.