تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت: یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه خاور در کیلومتر ۹۰ محور میامی - سبزوار تصادف کردند که ۴۷ نفر در این سانحه مصدوم شدند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ناصر سلمانپور روز چهارشنبه ۱۳ آذرماه افزود: در این حادثه که ساعت ۳ بامداد روی داد، اتوبوس با رعایت نکردن فاصله طولی به خاور حامل پرتقال برخورد کرد.

وی با بیان اینکه۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس ۱۱۵ شاهرود و سبزوار برای امدادرسانی بهتر به محل حادثه اعزام شد، تاکید کرد: هشت دستگاه آمبولانس از اورژانس ۱۱۵ سبزوار، پایگاه امداد جاده‌ای عباس‌آباد، میاندشت، درمانگاه فرومد و هلال احمر کاهک با کارشناسان مجرب و امکانات و تجهیزات لازم نیز به محل حادثه اعزام شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود، استان سمنان  گفت:کارشناسان پس از بررسی‌های نخستین، حادثه دیدگان را برای بررسی‌های بیشتر به بیمارستان امداد سبزوار منتقل کردند.

سلمانپور افزود: برابر دستور العمل‌های موجود اورژانس باید مصدومان حوادث جادهای به نزدیک ترین بیمارستان منقل شوند که مصدومان این حادثه نیز به بیمارستان امداد سبزوار انتقال یافتند.

وی ادامه داد: حال تمام مصدومان این حادثه خوب و رضایتبخش است.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با ۴۰ کارشناس در ۱۵پایگاه جاده‌ای، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات‌رسانی می کند.

همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی در این مرکز آماده است.