دوره آموزشی رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی ویژه مدیران زن ورزش استان‌های کشور به مدت ۳ روز در  آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین،این دوره با حضور نمایندگانی از ۳۱ استان کشور برای ارتقای توانمندی‌ها و به روز رسانی دانش مدیران زن کشور انجام شد.

این دوره آموزشی جزو برنامه‌های مصوب در کمیسیون زنان و ورزش کمیته ملی المپیک است.

کمیسیون زنان و ورزش کمیته ملی المپیک برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی ویژه زنان را از سال گذشته سرلوحه و در دستور کار خود قرار داده است.

بررسی آسیب‌های ناشی از فضای مجازی در ورزش، رویکردهای مدیریت منابع انسانی در ورزش و مفاهیم نوین برنامه‌ریزی راهبردی در ورزش از مهم‌ترین مباحثی که توسط استادان دوره ارائه شد.

موضوع‌هایی نظیر سنجش ساختار قامتی، بررسی مسائل زیستی روانی و اجتماعی زنان در ورزش، مدیریت هیجانات در ورزش، مدیریت ارتباطات موثر در ورزش و چالش‌های سرپرستی تیم‌های ورزشی نیز به مدیران زن ورزش استان‌های کشور ارائه شد.

برگزاری جلسه نایب رئیسان بانوان فدراسیون‌های ورزشی و همچنین بازدید از موزه ملی ورزش کمیته ملی المپیک و کارگاه آموزش المپیک از دیگر برنامه‌هایی بود که شرکت‌کنندگان دوره در مدت ۳ روز در آن حضور یافتند.

گفتنی است کمیسیون زنان و ورزش کمیته ملی المپیک در سال گذشته دوره آموزشی مشابهی را برای مدیرانی از ۷ استان کشور برگزار کرده است.