همشهری آنلاین: پیشکسوت فوتبال ایران گفت: تیم ملی با ویلموتس فاکتورهای لازم را برای موفقیت دارد و به این تیم ملی امیدوار شدیم.

تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته در نخستین دیدار خود در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا به مصاف هنگ‌کنگ رفت و در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲ بر صفر برابر حریف به برتری رسید.

«محمد نصرتی» روز چهارشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران برابر هنگ‌کنگ گفت: بازیکنان در این دیدار عملکرد خوبی از خود به جای گذاشتند و نشان دادند که می‌توان به این تیم امیدوار بود.

وی افزود: بازیکنان در همه خطوط پاسکاری‌های تند و کوتاه را در دستور کار خود قرار دادند و اجازه مانور را به حریف ندادند. در بحث هجومی هم موقعیت‌های زیادی را به روی دروازه حریف خلق کردند و عملکرد خوبی داشتند. با وجود اینکه باید بازیکنان بیشتر قدر موقعیت‌ها را بدانند اما در مجموع چهره هجومی تیم ملی هم خوب بود.

پیشکسوت فوتبال ایران اضافه کرد: ساختار دفاعی تیم ملی خوب است و باید در بخش هجومی هم مانند دفاع خوب باشیم. تیم ملی ایران تیم اول آسیا است و باید خود را برای بازی در سطح جهانی آماده کند. تیم ویلموتس فاکتورهای لازم را برای موفقیت دارد.

وی تصریح کرد: کی‌روش درست است که از نظر فنی جای انتقادهای زیادی را باقی گذاشت اما تیم ملی خوبی را برای ما ساخت و بازیکنان جوانی را به تیم ملی آورد که می‌توان سالیان سال از آنها استفاده کرد.  از طرفی در تیم ملی در هر پست حداقل ۲ بازیکن خوب حضور دارند و از این نظر هم مشکلی وجود ندارد.

نصرتی گفت: بازی‌های حساس تیم ملی هنوز باقی مانده. از طرفی فوتبال در آسیا در حال پیشرفت است. ما هم باید سرعت پیشرفتمان را بیشتر کنیم تا بتوانیم موفق ظاهر شویم.