همشهری آنلاین: رئیس سازمان بسیج کشور با تاکید بر این که طرح اعتلای پایگاه‌های مقاومت محلی بسیج در دستور کار است گفت: این طرح برای دستیابی به منظومه فکری مقام معظم رهبری و نقشه راهی که ایشان ترسیم کرده اند اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سپاه، سردار سرتیپ پاسدار «غلامرضا سلیمانی» امروز (یکشنبه) در همایش سالانه استادان و نخبگان بسیجی، تحقق فرامین مقام معظم رهبری را اصلی‌ترین رسالت بسیج در گام دوم انقلاب حوزه‌های علمیه دانست و افزود: برای حضور سازمان یافته جوانان و نوجوانان برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب نیازمند کمک استادان حوزه های علمیه، علمای بسیجی و روحانیون هستیم.

وی با بیان این که مطالبه‌گری، پرچم داری و عدالت خواهی در جامعه باید به همت نیروهای انقلاب و بسیجی محقق شود افزود: همه ظرفیتها را در این زمینه بسیج مستضعفان برای همه قشرهای بسیجی آماده می‌کند.

رئیس سازمان بسیج کشور با تاکید بر این که طرح اعتلای پایگاههای مقاومت محلی بسیج برادران و خواهران در دستور کار است گفت: این طرح برای دستیابی به منظومه فکری مقام معظم رهبری و نقشه راهی که ایشان ترسیم کرده‌اند اجرا می شود.

سردار سلیمانی گفت: خدمت رسانی، مردم یاری و مردم داری از اهداف سازمان بسیج مستضعفان در بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی افزود: بر همین اساس در سیل اخیر ۱۱ هزارو ۵۰۰ واحد مسکونی با مسئولیت بسیج مستضعفان و با توافق بنیاد مسکن بر عهده این سازمان قرار گرفت که واحدهای  تعمیری تا پایان شهریور امسال و واحدهای احداثی تا پایان آذر ماه تحویل داده می شود.

رئیس سازمان بسیج کشور با اشاره به اینکه ۱۶۰ هزار بسیجی در ۵۴ هزار پایگاه بسیج خواهران و برادران، ۶۰ هزار واحد دانش آموزی و ۱۴۲ هزار واحد سازمانی بسیج در کشور فعال است، گفت: این سازمان ۴۰ هزار طرح محرومیت زدایی را  از سال گذشته همزمان با ۴۰ سالگی انقلاب بر عهده گرفته که ۲۰ هزار طرح آن به بهره برداری رسیده است.

برچسب‌ها