همشهری آنلاین: معاون پشتیبانی مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: زوج سارقی که برای فرار از دست ماموران پلیس اتوبان را خلاف جهت رانندگی می‌کردند دستگیر شدند.

پایگاه اطاع رسانی پلیس پایتخت نوشت: سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی افزود: خرداد ماه سال جاری واحد گشت پلیس آگاهی تهران بزرگ، حین گشت زنی در محدوده پاسگاه نعمت آباد به یک دستگاه خودرو پراید به همراه راننده و یک سرنشین خانم مظنون شد و بعد از استعلام سابقه مشخص شد خودرو دارای سابقه سرقت بوده است.

وی ادامه داد: پلیس به راننده پراید ایست می‌دهد اما وی با افزایش سرعت به سمت بزرگراه آیت اله سعیدی فرار می‌کند و با حرکت در خلاف جهت خودروهای عبوری اقدام به پرتاپ اموال مسروقه از قبیل (ضبط و پخش – باند – آچار چرخ – ای سی یو) می‌کند تا مانع از ادامه تعقیب و گریز واحد گشت پلیس شود.

گزافی گفت: خودرو مسروقه در خیابان ۴۵ متری زرند با خودروهای عبوری تصادف می‌کند و هردو سرنشین آن دستگیر می‌شوند که در تحقیقات بعمل آمده از متهمین به ده‌ها فقره سرقت خودرو و محتویات داخل آن اعتراف می‌کنند و در بررسی سوابق کیفری هردو مشخص شد دارای چندین فقره سابقه کیفری در جرایم مختلف هستند و متهمین با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضائی جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار می‌گیرند.