همشهری آنلاین: بهنام صفوی، خواننده جوان و سرشناس موسیقی پاپ ایران روز دوشنبه ۲۳ اردیبهشت در ۳۶ سالگی جان به جان‌آفرین تسلیم کرد و در بیمارستانی در اصفهان از دنیا رفت.

به گزارش همشهری آنلاین، مدیر برنامه‌های مرحوم صفوی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خبر درگذشت او را چنین منتشر کرد: «پسر مودب موسیقی ایران و خالق آلبوم‌های «عشق من باش»، «آرامش»، «فوق‌العاده» و «معجزه» دقایقی پیش در نهایت آرامش در اصفهان برای همیشه آرام گرفت.»

زنده‌یاد صفوی تابستان ۶۲ در شیراز به دنیا آمد و کار موسیقی را از همان دوران نوجوانی آغاز کرد. نخستین آلبوم رسمی او «عشق من باش» بود که سال ۸۸ منتشر شد و صفوی علاوه بر انتشار سه آلبوم دیگر، بیش از ۲۰ تک‌آهنگ به بازار ارائه داد و برای بسیاری از دوستان و همکارانش کار تنظیم و آهنگسازی کرد.

این خواننده جوان موسیقی پاپ سال ۹۲ یک عمل سخت جراحی مغز را پشت سر گذشت و چهارمین و آخرین آلبوم خود یعنی «معجزه» را در دوران نقاهت پس از بیماری به بازار فرستاد. حضور در برنامه‌های تلویزیونی «خندوانه» و «دورهمی» و اجرای کنسرت‌های فراوان در سال‌های اخیر امید به بهبودی صفوی را در دل هوادارانش زنده کرده بود.