همشهری آنلاین: معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: صبح امروز یک بمب در نزدیکی یکی از پاسگاه های انتظامی چابهار منفجر شد که در این حادثه ۲ تن شهید شدند.

محمد هادی مرعشی معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان وبلوچستان در گفتوگو با فارس اظهار داشت: پس از شنیدن صدای انفجار بمب در یکی از خیابان های چابهار بلافاصله نیروهای امنیتی و امدادی در محل مستقر شدند. این بمب که در داخل یک خودرو کارگذاری شده بود و سبب مجروحیت چند نفر از هم وطنانمان شد.

انتقال مجروحان به بیمارستان امام علی(ع) 

بامری،‌ سرپرست فرمانداری چابهار از شهادت و مجروح شدن چند نفر از هموطنان در این حادثه خبر داد و گفت: منطقه هم‌اکنون تحت کنترل است.

وی افزود: این حادثه تروریستی بر اثر انفجار یک دستگاه وانت در محل مقر نیروی انتظامی اتفاق افتاده است

بامری تصریح کرد: تعدادی زن و بچه و کسبه در میان مجروحان هستند که مجروحان به بیمارستان امام علی اعزام شدند.

حضور سردار پاکپور در محل حادثه تروریستی چابهار برای بررسی موضوع

مرعشی معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان درباره جزئیات این حادثه گفت: یک خودرو قصد داشت با عملیات انتحاری وارد مقر نیروی انتظامی در چابهار شود که با مقاومت نیروهای انتظامی مواجه شده و در نهایت خودرو بمبگذاری شده منفجر و دو تن از پرسنل نیروهای انتظامی به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: در این حادثه ۳ نفر از مردم عادی که به شدت زخمی شده بودند به بیمارستان منتقل شدند. مرعشی اظهار داشت :‌ تاکنون هیچ گروهکی مسئولیت این حادثه تروریستی را به عهده نگرفته است.

اسامی شهدا اعلام شد

ستوان دوم داریوش رنجبر و سرباز وظیفه ناصر درزاده در این حمله تروریستی به شهادت رسیدند.

وضعیت مصدومان حادثه تروریستی چابهار

 رئیس بهداشت و درمان چابهار گفت: در تازه‌ترین آمار ۲۷ زخمی در بیمارستان چابهار در حال مداوا هستند و تمام کادر پزشکی به حالت آماده باش و عملیاتی درآمده اند.

چهار کادر انتظامی در میان مجروحین وجود دارد. حال یکی از مجروحان وخیم است.