همشهری آنلاین: رئیس فدارسیون ژیمناستیک با بیان اینکه این فدارسیون ۲۵ میلیارد تومان بدهی دارد گفت:‌سال ۹۳ ماهیانه ۱۳۰ میلیون تومان فدراسیون ژیمناستیک حقوق پرداخت می‌کرده و ۸۰ نفر در لیست حقوق‌بگیران بودند ولی ما الان با هشت نفر فدراسیون را اداره می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، زهرا اینچه درگاهی در مجمع عمومی هیئت ژیمناستیک استان لرستان گفت: اوایل مرداد سال گذشته که فدراسیون را تحویل گرفتیم می‌گفتند بدون بدهی و با ۳۰۰ میلیون تومان فدراسیون را تحویل داده‌اند اما متاسفانه اینطور نبود و امروز با وجود اینکه خیلی از بدهی‌ها را پرداخت کرده‌ایم دو و نیم میلیارد تومان دیگر بدهی داریم.

وی ادامه داد: این در حالیست سال گذشته دریافتی ما از وزارت ورزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده و با این شرایط سخت فدراسیون را اداره می‌کنیم.

اینچه درگاهی خاطرنشان‌کرد: ۹۹۰ میلیون تومان بدهی معوقه مالیات، ‌ ۹۵۰ میلیون هم بدهی شرکت توسعه و تجهیز است که قسط‌بندی شده و... ‌که این بدهی‌ها انباشتگی سالیان گذشته است.

رئیس فدراسیون در ادامه با بیان اینکه اسپانسرهایی را جذب کرده‌ایم، افزود: پرداختی این‌ها در مقابل هزینه‌های ما کم ‌است. به ورزش پایه ژیمناستیک آن‌گونه که باید و شاید بها داده نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سال ۹۳ ماهیانه ۱۳۰ میلیون تومان فدراسیون ژیمناستیک حقوق پرداخت می‌کرده و ۸۰ نفر در لیست حقوق‌بگیران بودند و با اینکه ۴۲ ساله در ژیمناستیک هستم اما خیلی از آن افراد را نمی‌شناختم و این در حالیست که ما الان با هشت نفر فدراسیون را اداره می‌کنیم.

اینچه درگاهی با اشاره به اصلاح چارت فدراسیون تصریح کرد: هر شاخه ما رئیس و دبیر خودش را دارد و در واقع یک مینی‌فدراسیون است.

وی با اشاره به اینکه حمزه امین‌منش رئیس هیئت لرستان مدیر تیم‌های ملی هنری است، تاکید کرد: ما فدراسیون ژیمناستیک تهران نیستیم و هرکجای کشور که بدانیم افراد توانمندی دارد از آنان استفاده می‌کنیم و فدراسیون‌ی به وسعت ایران هستیم.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک یادآور شد: از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۷ فقط ۹ مدال بین‌المللی در این رشته کسب شده بود اما از سال گذشته تاکنون ۵۴ مدال گرفتیم که ۲۴ مورد آن طلا بوده و برخی از این مدال‌ها مسبوق به سابقه نبوده است.

وی تاکید کرد: برای المپیک ۲۰۲۰ قولی نداده‌ایم اما برنامه اصلی ما کسب سهمیه در ٢٠٢٤ و در این راستا تلاش می‌کنیم و برای این هدف برنامه‌های زیادی در رده‌های پایه تهیه کرده‌ایم.

اینچه درگاهی گفت: ‌عملکرد هیئت ژیمناستیک لرستان مورد رضایت ماست و امیدواریم این فعالیت‌ها ادامه داشته باشد.