همشهری آنلاین: به منظور غنی سازی اوقات فراغت شهروندان محلات کم برخوردار منطقه ۱۹، سومین جشنواره بزرگ تابستانی شادستان بامشارکت محله دولتخواه ناحیه ۳ این منطقه با رویکرد فرهنگی، ورزشی در بوستان نرگس برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، پیمان قربانی شهردار منطقه گفت: این جشنواره با هدف غنی سازی اوقات فراغت شهروندان بویژه محلات کم برخوردار ناحیه 3، از 22 مرداد تا 6 شهریور از ساعت 18 الی 20 برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در این جشنواره غرفه‌های فرهنگی، آموزشی، تفریحی، بازی و ورزش در قالب گذر های ورزش، سلامت و آموزش شهروندی برپا می‌شود، تصریح کرد: اجرای موسیقی، برپایی مسابقات خانوادگی مفرح، ویژه برنامه شاد و خلاقانه کودکان، قصه گویی و کتابخوانی و... از دیگر بخش های این جشنواره تابستانی است.

شهردار منطقه بر توجه به گروه های اجتماعی، جلب مشارکت در فعالیت‌ها، هویت افزایی، توسعه آگاهی و تقویت ظرفیت‌های اجتماعی با استفاده از فراهم کردن فرصت اوقات فراغت، ایجاد نشاط اجتماعی مبتنی بر فرهنگ اصیل ایرانی و گسترس تفریحات سالم در این جشنواره تأکید کرد.

گفتنی است اولین شادستان این منطقه از 26 تیرماه لغایت 20 مردادماه در بوستان بزرگ ولایت و بوستان شقایق برگزار شد.

همچنین دومین شادستان از 2 تا هشتم مردادماه در روستاهای ناحیه 4 و سومین شادستان هم اکنون در بوستان نرگس ناحیه 3 درحال برگزاری می باشد.