همشهری‌آنلاین: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرتهران از افتتاح ۵ دفتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی در پایتخت خبر داد.

علیرضا قنادان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در مراسم افتتاح دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانان گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی برای انجام فعالیت‌های اداری تاکسیرانان فارغ از این‌که عضو چه شرکتی باشند، راه‌اندازی شد.

عليرضا قنادان با اشاره به افتتاح 5 دفتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی عنوان کرد: براساس نقشه راه، تعداد این دفاتر در آینده افزایش می‌یابد و دست كم در هر منطقه یک دفتر و در خطوط پرتردد تعداد بیشتری آغاز به کار خواهند کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران اهداف اصلی راه‌اندازی این دفاتر را یکسان‌سازی و استانداردسازی اداره خدمات به تاکسیرانان عنوان کرد و گفت: گاه شاهد بودیم که خدمات با مبالغ مختلف و به صورت متفاوت به تاکسیرانان ارایه می شد.

به گفته قنادان در این دفاتر خدمات اداری مانند صدور پروانه، تمدید کد فعالیت، مرخصی‌ها و حتی فعالیت‌های رفاهی به تاکسیرانان ارایه می‌شود.

قنادان تصریح کرد: در فاز اول، خدمات به تاکسی‌های گردشگری ارایه شده است اما در فازهای بعد تاکسیرانان می‌توانند از خدمات این دفاتر بهره ببرند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرتهران خاطرنشان کرد: با راه اندازی این دفاتر مسئولیتی از شرکت‌های زیرمجموعه سلب نشده و تنها کارهای اداری فارغ از موارد مالی به دفاتر هماهنگی امور اداری منتقل شده است.