همشهری آنلاین: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به زمان انتشار کلید اولیه کنکور سراسری سال ۹۷ گفت: کلید اولیه آزمون از ساعت ۱۶ یکشنبه ۱۰ تیر ماه ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

به گزارش مهر، حسین توکلی با اعلام اين خبر اظهار داشت: کنکور سراسری ۹۷ در گروه‌های آزمایشی علوم انسانی، علوم ریاضی و فنی، هنر، علوم تجربی و زبان‌های خارجی به ترتیب در صبح و بعدازظهر روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیر ماه ۹۷ در ۳۷۵ شهرستان و ۴۷۹ حوزه امتحانی و ۲۲ کشور خارجی و ۲۵ حوزه امتحانی خارج از کشور با نظم و امنیت مطلوب برگزار شد.

وی افزود: سئوالات دفترچه عمومی و سئوالات اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی پنج‌گانه در زمان‌های تعیین شده در بعدازظهر روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیر ماه ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش كشور منتشر شده است.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به زمان انتشار کلید اولیه کنکور سراسری سال ۹۷ گفت: کلید اولیه آزمون از ساعت ۱۶ يکشنبه ۱۰ تیر ماه ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

وی گفت: کلید اولیه کنکور سراسری سال ۹۷ برای داوطلبان داخل کشور از ساعت ۲۱ یکشنبه ۱۰ تیر ماه ۹۷ و برای داوطلبان خارج از کشور از بعدازظهر روز چهارشنبه ۱۳ تیرماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

توکلی اظهار داشت: نتیجه اولیه آزمون به صورت کارنامه تنظیم شده و در دهه دوم مرداد ماه ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می‌شوند در دهه دوم مرداد ماه می‌توانند نسبت به انتخاب رشته از کدرشته‌های مجاز خود اقدام کرده و کدرشته‌های مورد نظر را ثبت کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش خاطرنشان کرد: نحوه انتخاب رشته در رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد پس از هماهنگی با مسئولان دانشگاه آزاد در زمان انتخاب رشته اعلام می‌شود.