همشهری آنلاین: پیش‌بینی سازمان هواشناسی حاکی از کاهش دما در نقاطی از کشور، بارش در شمال، شرق و منطقه زاگرس خواهد بود. تهران نیز با نیمه ابری، بارش پراکنده و ورزش باد را در پیش‌رو دارد.

احد وظیفه، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن پیش‌بینی شرایط جوی کشور افزود: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، فردا (۲۰اسفندماه) در استان‌های ساحلی دریای خزر هوای ابری و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و در شمال شرق، برخی مناطق شرق، زاگرس جنوبی و نواحی مرکزی کشور نیز رشد ابر ، رگبار باران و گاهی بارش برف رخ خواهد داد.

به گفته وظیفه، فردا در برخی از مناطق جنوب شرق و جنوب کشور نیز وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه روز دوشنبه (۲۱ اسفندماه) بارش در سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت، گفت:‌ در این روز در برخی مناطق شرق، زاگرس مرکزی و جنوبی رشد ابر،‌ رگبار باران، گاهی همراه با رعد برق و وزش باد رخ خواهد داد.

وظیفه در پایان با اشاره به شرایط جوی تهران اظهارکرد: آسمان تهران فردا کمی ابری تا نیمه ابری، همراه با وزش باد و با احتمال بارش باران پیش‌بینی می‌شود که بیشتری و کمترین دمای آن ۱۵ و ۹ درجه سانتیگراد خواهد بود، همچنین پایتخت در روز دوشنبه (۲۱ اسفند ماه) نیمه ابری همراه با بارش پراکنده، گاهی همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۱۵ و ۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.