همشهری آنلاین: رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه تا کنون دو گسل طبیعی و سیاسی تهران را لرزانده است، گفت: این لرزش‌ها تذکری از سوی خداوند بود و باید به آن توجه کنیم.

به گزارش همشهري آنلاين، محسن هاشمی در جلسه امروز (يكشنبه هفدهم دي ماه) با بيان اين مطلب افزود: در دو ماه اخير دو تکان در تهران و ايران داشتيم، اولي زلزله ۵.۲ ریشتری تهران بود كه بخير گذشت و دومي ناآرامی گسل‌های اجتماعی كه هر دو تذکري بود که خود را مقاوم کنیم و از طرفی با توجه به شرايط موجود  و با مدد كارآمدي و عدالت فكري به حال جامعه و  تثبيت مشروعيت نظام كنيم.

وي در ادامه با بيان اينكه امروز  پنجاهمين سالروز وفات پهلوان غلامرضا تختی است، اظهار داشت: او در سن ۳۷ سالگی در اوج محبوبیت از میان ما رفت و  هنوز هم مرگ وی در هاله‌ای از ابهام است. متاسفانه هر کس از ظن خود این مرد را تفسیر می‌کند ولي در كل باور خودکشی او سخت است و از طرفي قتل سیاسی اين پهلوان هم به طور جدی مطرح است.

رييس شوراي شهر تهران، ري و تجريش همچنين به جلسه شورای امنیت در خصوص ایران اشاره كرد و گفت: نتيجه اين جلسه بيانگر انزوای سیاست خارجی آمریکا بيش از گذشته است و اينكه نماینده فرانسه این اتفاق را دخالت در امور داخلی ایران دانست از نتایج برجام است كه نبايد آن را ناديده گرفت.