همشهری آنلاین: بنیادکودک ۶۰ کانکس آموزشی ‌ساندویچ‌پنل را در پی توافق با اداره نوسازی آموزش و پرورش به مناطق زلزله‌زده ارسال می‌کند.

به گزارش واحد ارتباطات بنیادکودک، قائم مقام بنیادکودک با اعلام این خبر گفت: بنیادکودک در پی توافقی که با اداره نوسازی آموزش و پرورش کرمانشاه داشته، مقرر شده است تعداد 60 کانکس جایگزین مدارس تخریب‌شده در مناطق زلزله‌زده را تأمین کند.

حرمت ناظری در مورد شرایط فیزیکی این کانکس‌ها افزود: این کانکس‌ها از نوع ساندویچ‌پنل بوده و هر کدام دارای به یک چشمه سرویس بهداشتی هستند.

ناظری با اشاره به ارسال مرحله‌ای این کانکس‌ها تصریح کرد: تاکنون طی 2 مرحله 12 کانکس به مناطق زلزله‌زده ارسال کرده‌ایم که پس از آماده شدن بقیه کانکس‌ها به مراتب به این مناطق ارسال می‌شود.

قائم مقام بنیادکودک همچنین افزود: در پی اعلام اداره نوسازی آموزش و پرورش کرمانشاه، در دومین پارت ارسالی، تعداد 10 کانکس ساندویچ‌پنل به مقصد روستاهای سرپل ذهاب ارسال خواهد شد.

این گزارش می‌افزاید: این مؤسسه در راستای تخریب ۴۴ مدرسه در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه، اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی جهت آماده سازی شرایط مساعد تحصیلی کرد که تا به حال طی 2 مرحله، که در اولین بخش تعداد 6 کانکس از تهران و 6 کانکس از کرمانشاه ارسال شد و مابقی به مراتب ارسال خواهد شد.

نیكوكاران و همیاران می توانند به منظور حمایت از دانش‌آموزان آسیب‌دیده این حادثه از طریق لینک زیر کمکهای نقدی خود را ارسال و یا از طریق واریز به حساب‌های بانکی و یا كارت مؤسسه كه اطلاعات آن بر روی وب‌سایت بنیادکودک موجود است اقدام کنند.