همشهری آنلاین: تیم‌های اتومبیلرانی استان‌های یزد، کرمان و خوزستان به ترتیب مقام نخست تا سوم بخش تیمی سومین دوره رقابت‌های اسلالوم قهرمانی کشور را به دست آوردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، رقابت‌های اسلالوم قهرمانی کشور به مدت دو روز، پنجشنبه و جمعه، چهارم و پنجم آبان ماه در کرمان برگزار شد و 78 شرکت‌کننده از 15 استان در این مسابقات به مصاف یکدیگر رفتند.

در روز نخست و مرحله انتخابی مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور، ورزشکاران با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت 30 شرکت‌کننده به مرحله پایانی راه یافتند و در شامگاه روز دوم فینال رقابت‌های اسلالوم قهرمانی کشور در پیست ماندگار کوهپایه کرمان به اتمام رسید و نفرات برتر این دوره مشخص شدند.

بر اساس اعلام کمیته اسلالوم فدراسیون، در پایان این رقابت‌ها سرور دستگاهی از استان خوزستان مقام نخست کلاس منهای 1500 سی سی بانوان، و نرجس نورآبادی و میترا فلاحی از استان یزد جایگاه دوم و سوم را كسب كردند.

در کلاس مثبت 1500 سی سی بانوان، یلدا مرادی از گیلان در جایگاه نخست ایستاد، فائزه محبی از تهران مقام دوم و سیما یزدان پناه از کرمان مقام سوم را به دست آوردند.

در کلاس منفی 1500 سی سی آقایان، محمد صفاری از کرمان بر سکوی اول ایستاد، وحید شهریاری از کرمان و حسین براتی از خوزستان مقام دوم و سوم را از آن خود كردند.

همچنين میثم زمانی و محمد ابراهیمی از استان یزد به مقام نخست و دوم و عیلرضا سلمانی از تهران به مقام سوم کلاس مثبت 1500 سی سی آقایان رسیدند.

مجید فتحی از خوزستان، میلاد نومیدی از گیلان و محمدعلی کربلایی از یزد نیز به ترتیب مقام نخست تا سوم کلاس آزاد این مسابقات را به دست آوردند.