تولیت آستان مقدس سیدالشهدا(ع) در دیدار با مسئولان شهری تهران برای هرگونه همکاری با شهرداری تهران اعلام آمادگی کرد.

به گزارش شهرنوشت، محمد جواد حق‌شناس، رئيس كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي شهر تهران در ديدار با توليت آستان مقدس سيدالشهدا گفت: وظايفي بر عهده شهرداري تهران براي ارائه خدمات به زائران اربعين حسيني گذاشته شده كه اميدواريم در ايفاي آن كوشا باشيم.

وي افزود: از خدماتي كه 250نفر از همكاران ما در نجف ارائه مي‌كنند بازديد كرديم؛ همچنين موكب صاحب الزمان(عج) براي ارائه خدمات به زائران آماده است، بازديد از محل استقرار كارگران شهرداري در كربلا هم انجام شد و در جلسه با مسئولان شهرداري كربلا كه با حضور يزداني، معاون خدمات شهري و عارف نيا، رئيس مركز ارتباطات و امور بين‌الملل انجام شد براي انعقاد پيمان اخوت شهرداري تهران و كربلا اعلام آمادگي شد.

در ادامه سيدجعفر موسوي توليت آستان سيدالشهدا(ع) ضمن خيرمقدم به مسئولان شهري، گفت: از طرف عتبه براي شما در ايفاي وظيفه مهم پيش رو آرزوي توفيق مي‌كنم و فعاليت‌هاي شهرداري تهران در كربلا را باعث خشنودي مسئولان عتبات مي‌دانم. وي افزود: براي تسهيل امور و خدمت رساني ما در حد توان در خدمت شما و زائران حسيني هستيم، همه موكب‌ها و هيئت‌ها تقاضاي حمايت از آستان حسيني را دارند و ما در حد مقدورات آستان در خدمت آنها بوديم.

توليت آستان سيدالشهدا(ع) خاطرنشان كرد: ان شاءالله منتظر ورود خادمان به شهر كربلا براي خدمت به زائران حسيني هستيم. وي در پايان گفت: سلام مارا به شهردار محترم تهران دكتر نجفي برسانيد، همچنين براي همكاري متقابل با شهرداري تهران آمادگي داريم.