همشهری آنلاین: هشتاد و هشتمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات با پرونده‌هایی در زمینه بازاریابی، روابط‌عمومی و رسانه منتشر شد.

در این شماره از ماهنامه مدیریت ارتباطات، قاعده‌هایی در بازاریابی آنلاین مورد بررسی قرار گرفته است. همچنین بخش سوم جُنگ‌تاریخ روزنامه‌نگاری با پژوهش و قلم سیدفرید قاسمی به چاپ رسیده است.

آنچه در این شماره می‌خوانید:

  • سرمقاله: از صف‌بستن کنار کیوسک‌ها تا باطله شدن روزنامه‌ها- امیرعباس تقی‌پور
  • جُنگ تاریخ روزنامه‌نگاری (بخش سوم) - سیدفرید قاسمی
  • رسانه، فرهنگ، گفتمان - حسن بشیر
  • چرا در اینستاگرام مرفه بی‌درد به نظر می‌رسیم؟ مینا عینی‌فر
  • رسانه رسمی نمی‌میرد- مرجان لقایی
  • نگاهی به روند رو به رشد فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال ۲۰۱۷؛ الزام یا اختیار -امیر کاکایی
  • ظهور استراتژی جدید در روابط‌عمومی- حسنن صیری قیداری
  • سینما به مثابه هنرستان تجربه- منوچهر دین‌پرست
  • به اشتراک‌گذاری آنلاین اطلاعات؛ رفتاری برنامه‌ریزی شده برای تولید سرمایه اجتماعی- ترجمه امیرعلی خلج
  • گزارش کاملی از برگزاری پنجمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی

پرونده ویژه بازاریابی آنلاین زیر نظر امیرعلی خلج:

  • قواعد نوین بیانیه‌های مطبوعاتی
  • وب باعث می‌شود مخاطبان مجذوب‌تان شوند: ویروس‌وار منتشر کن
  • موجی جهان‌گستر ایجاد کنید
  • بازاریابی و روابط‌عمومی در زمان واقعی
  • صوت و ویدئو، محرک اقدام

مدیریت ارتباطات هر ماه به مدیرمسئولی امیرعباس تقی‌پور و سردبیری امیرلعلی با قیمت ۷ هزار تومان منتشر می‌شود. علاقه‌مندان جهت دریافت اشتراک سالیانه با شماره ۸۸۹۰۴۸۸۲-۰۲۱ تماس بگیرند.