همشهری آنلاین: رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، از دستگیری سه نفر فروشنده مواد مخدر و کشف حدود ۱۹ کیلو و ۳۵۰ گرم هروئین خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ رضا بستو در اين باره افزود: برابر اطلاعات تخصصی صورت گرفته و دریافت گزارش های مردمی درخصوص فروش عمده مواد مخدر در خیابان امین، تیمی از عوامل کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس به صورت نامحسوس به محل اعزام شدند.

وی افزود: با مشخص شدن صحت موضوع و کسب دستور قضائی، در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه از داخل منزل مورد نظر دو متهم دستگیر و از داخل اتاق خواب منزل آنان مقدار تقریبی ۱۹ کیلو و ۳۵۰ گرم مواد مخدر هروئین بالفافه کشف و ضبط شد.

سرهنگ بستو گفت: در پی اقرار متهمان دستگیر شده، نفر سوم این باند، ردیابی و محل تردد وی شناسائی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و برای بررسی تخصصی به کلانتری انتقال داده شد.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات انجام شده متهم سوم خود را چ.ک ۲۶ ساله معرفی و مدعی است مواد مکشوفه متعلق به فردی به نام س.گ می‌باشد که حدود دوماه است در منزل وی نگهداری میکرد افزود: در این خصوص پرونده ای تشکیل و متهمان و مواد مخدر کشف شده برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه چهارم مواد مخدر فاتب تحویل داده شدند.