همشهری آنلاین: راند دوم مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور به میزبانی همدان و در پیست موتورسواری ورزشگاه شهید مفتح برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، راند دوم مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور با حضور ۱۲۰ موتورسوار از ۲۰ استان کشور به میزبانی پیست موتورسواری ورزشگاه شهید مفتح همدان برگزار شد و در پایان تیم تهران با ۱۶۸ امتیاز قهرمان شد، اصفهان با ۹۷ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و توابع تهران با ۸۲ امتیاز سوم شد.

در نتایج انفرادی و در کلاس ۶۵ سی‌سی علیرضا حسین احمدی از هرمزگان اول، عرشیا کریم‌پور از هرمزگان و محمد سینا دانشگر از خراسان جنوبی به ترتیب دوم و سوم شدند.

در کلاس ۸۵ سی‌سی محمدحسین دانش‌پژوه، میلاد هادی‌نژاد و پوریا ثابتی‌فر هر سه از تهران به ترتیب اول تا سوم شدند.

در کلاس ۲۵۰ سی‌سی جوانان علیرضا پرورش و رضا نادری هر دو از تهران به ترتیب اول و دوم شدند و افشین سیروس از همدان در رده سوم قرار گرفت.

در کلاس ۴۵۰ سی‌سی جوانان امیررضا ثابتی‌فر از تهران قهرمان شد، مهران عسگری از قزوین و رسول نجفی از اصفهان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در کلاس ۲۵۰ سی‌سی پیشکسوتان حمید مهین‌خاکی از البرز بر سکوی اول ایستاد، کمال میرمحسنی از تهران و زمان کرمی از البرز به ترتیب دوم و سوم شدند.

و در کلاس ۴۵۰ سی‌سی پیشکسوتان مجید نصیرلو و جواد زنجانیان هر دو از تهران به ترتیب اول و دوم شدند و محمدرضا جدیدی از مرکزی سوم شد.