همشهری آنلاین: در پایان مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم آقایان، هیات قایقرانی چهار محال و بختیاری با ۱ مدال طلا و ۱ مدال نقره عنوان قهرمانی را به دست آورد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم آقایان در رده سنی بزرگسالان و جوانان در بخش کایاک و کانو روز يكشنبه 11 تیر ماه در رودخانه کرج به میزبانی هیات قایقرانی استان البرز برگزار شد.

قایقرانان 13 استان در مواد کایاک و کانوی بزرگسالان و جوانان به رقابت پرداختند.

در کانوی جوانان محمدمهدی کنارنگ از چهار محال و بختیاری مدال طلا، امیر رضا نژاد از تهران مدال نقره و علیرضا آدم‌پور از گیلان مدال برنز به دست آوردند.

در کایاک جوانان دانیال خسروی از مازندران مقام اول، محمدمهدی کنارنگ از چهار محال و بختیاری مقام دوم و قایقران آذربایجان شرقی مقام سوم را كسب كردند.

در کانوی بزرگسالان مهدی نظری از گیلان اول، احمد حویدر از خوزستان دوم و مهران رضایی‌منش از کرمانشاه سوم شدند.

در کایاک بزرگسالان امیرمحمد فتاح‌پور از کرمانشاه مدال طلا، مرتضی کیان‌منش از خوزستان مدال نقره و مصطفی کنارنگ از چهار محال و بختیاری مدال برنز را از آن خود كردند.

در پایان هیات قایقرانی چهار محال و بختیاری با 1 مدال طلا و 1 نقره قهرمان شد، تیم‌های مازندران و کرمانشاه مشترکا با 1 مدال طلا و 1 برنز عنوان نايب قهرمانی را به دست آوردند و هیات گیلان با 1 مدال طلا در رده سوم ایستاد.