قائم‌مقام مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: به‌منظور تسهیل در رفت‌وآمد بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن کریم، ساعت مسافرگیری خط یک و ۳ متروی تهران از امشب افزایش می‌یابد.

علي عبدالله‌پور درخصوص افزايش ساعات خدمات‌دهي مترو همزمان با برگزاري نمايشگاه قرآن گفت: از امروز تا پايان زمان برگزاري نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم (26خرداد)، ساعت مسافرگيري در خط يك و 3متروي تهران كه در مسير مصلاي بزرگ امام خميني قرار دارند افزايش مي‌يابد.

قائم‌مقام مديرعامل شركت بهره‌برداري راه‌آهن شهري تهران و حومه با بيان اينكه ساعات كار متروي تهران در شرايط عادي تا ۲۲:۳۰ است، تصريح كرد: با هماهنگي‌هاي صورت گرفته است مقرر شد تا يك ساعت و نيم به خدمات‌دهي اين وسيله حمل‌ونقل عمومي در ايام برپايي بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم اضافه شود تا بازديدكنندگان بتوانند با خاطري آسوده از اين وسيله ايمن و پاك براي دسترسي به نمايشگاه استفاده كنند. وي افزود: فاصله حركت قطارها در خط يك و 3 متروي تهران حدفاصل ساعت 22:30تا 24، بيست دقيقه درنظر گرفته شده است و بازديدكنندگان مي‌توانند تا ساعت24 از آخرين قطارهايي كه از 2 ايستگاه شهيد بهشتي و مصلي عبور مي‌كنند، به مقصد خود حركت كنند.

بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگي» ٨ تا ٢٦ خردادماه سال‌جاري (همزمان با دوم تا بيست و يكم‌ماه مبارك رمضان) در مصلاي بزرگ امام‌خميني ميزبان علاقه‌مندان به قرآن است.