همشهری آنلاین: معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهوری اعلام کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین حسن ‏روحانی رئیس‌جمهوری روز دوشنبه اول خرداد ماه با حضور خبرنگاران رسانه‌های ‏داخلی و بین‌المللی نشست خبری خواهد داشت.‏

به گزارش ايرنا، پرویز اسماعیلی با اعلام اين خبر افزود: رییس‌جمهوری در این نشست، ضمن طرح مهمترین مسایل کشور بویژه پس از ‏حضور پرشور و حماسی ملت ایران در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، مواضع ‏جمهوری اسلامی ایران را ‏درباره مسایل منطقه‌ای و بین‌المللی تشریح و تبیین می‌کند.

وی اضافه کرد: این نشست خبری که از ساعت 17 و به طور مستقیم از شبکه‌های تلویزیونی داخلی و بین‌المللی پخش می‌‏شود، در مرکز همایش‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران (سالن اجلاس سران) برگزار خواهد شد.‏

اسماعیلی تصریح کرد: در ابتدای این نشست، دکتر حسن روحانی سخنانی کوتاه داشته و پس از آن نیز پاسخگوی سوالات خبرنگاران داخلی و بین‌المللی خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در انتخابات شکوهمند 29 اردیبهشت ماه با کسب بیش از 57 درصد مجموع آرا و جلب اعتماد مجدد ایرانیان به عنوان رییس دولت دوازدهم برگزیده شد.

دکتر روحانی تا کنون 10 نشست خبری سراسری با نمایندگان رسانه‌ها داشته و به 170 سوال مستقیم خبرنگاران پاسخ داده است. آخرین نشست خبری رییس‌جمهوری 21 فروردین 1396 برگزار شد.