تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰

مستندساز برنده اسکار آمریکایی در تلاش برای کمک به پایین‌کشیدن دونالد ترامپ از قدرت در یک نمایش کمدی در بالیوود ایفای نقش می‌کند.

به گزارش همشهري از گاردين، مايكل مور كه تقريبا در تمام مستندهاي تحسين‌شده و جنجالي خود مقابل دوربين رفته، شايد براي نخستين‌بار در مهم‌ترين مركز تئاتري دنيا روي صحنه مي‌رود تا نقشي در پايان دادن به دولت رئيس‌جمهور ماجراجو و پرحاشيه آمريكا داشته باشد. او در به صحنه بردن نمايش «شرايط تسليم شدن من» با مايكل ماير، كارگردان برنده جايزه توني همكاري مي‌كند كه سابقه‌اي روشن در برادوي دارد.

مور در مصاحبه با نيويورك‌تايمز درباره نمايشي كه در آن بازي مي‌كند، گفت: شرايط تسليم شدن من نمايشي كمدي درباره كشوري است كه به تازگي يك ديوانه براي رياست بر آن برگزيده شده است. من كه راهي ديگر براي بيان منظورم ندارم. روي پوستر و اقلام تبليغاتي اين نمايش چنين نوشته شده است: آيا اجراي يك تئاتر در برادوي مي‌تواند به‌كار رئيس‌جمهور مستقر پايان بدهد؟

قرار است شرايط تسليم شدن من از روز 10اوت به‌مدت 12هفته در سالني روي صحنه باشد كه فاصله‌اي بسيار اندك با برج ترامپ دارد و برخلاف تازه‌ترين فيلم مور يعني «مايكل مور در ترامپ‌لند»، كاري صرفا با حضور شخص او نخواهد بود. به گفته ماير، اين نمايش براي اهل انديشه بسيار سرگرم‌كننده است و مهماناني ويژه هم در آن حضور مي‌يابند. مور سال 2003 با مستند «بولينگ براي كلمباين» برنده اسكار شد.