همشهری آنلاین: مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: موج بارشی طی دو روز آینده برخی نقاط کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

احد وظیفه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به وضعیت جوی کشور اظهار کرد: امروز (شنبه 21 اسفند)، در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، به تدریج سواحل غربی و مرکزی خزر، دامنه‌های زاگرس مرکزی و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی رگبار باران، رعد و برق ، وزش باد شدید موقت، در نقاط مستعد بارش تگرگ و در نقاط کوهستانی و سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود..

به گفته وظیفه، سامانه بارشی روز یکشنبه 22 اسفند، سبب بارش پراکنده در برخی نقاط شمال شرق، شرق و دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی خواهد شد و سپس از کشور خارج می‌شود.

وی اظهار کرد: روز دوشنبه 23 اسفند، مجددا موج بارشی دیگری نیمه غربی و به تدریج نواحی مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز را تحت تاثیر قرار خواهد داد و سبب رگبار باران، رعد و برق و وزش باد خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در مورد وضعیت جوی استان تهران در روزهای آینده گفت: آسمان تهران در روز یکشنبه 22 اسفند، نیمه ابری، بارش پراکنده، وزش باد، به تدریج کاهش ابر، گاهی وزش باد شدید 15 و 4 درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه 23 اسفند، کمی ابری، گاهی وزش باد، در بعدازظهر ابری، به تدریج بارش باران، گاهی رعد و برق با بیشینه و کمینه دمای 17 و 6 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.