همشهری آنلاین: رئیس شورای شهر تهران گفت وضعیت افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی تا دو هفته آینده در صحن شورا مطرح و نهایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی چمران در حاشیه جلسه سه‌شنبه 3 اسفند شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از آنجایی که برنامه سوم پنج ساله شهرداری تهران از سال ۹۸ قابل اجراست؛ بنابراین شهرداری ملزم شد چارچوب‌های لازم را در این خصوص تدوین کند و بررسی این طرح مسکوت ماند.

وی با اشاره به اینکه طرح یک فوریتی در ارتباط با عملیاتی کردن و تقویت سیستم مدیریت بحران مورد بررسی قرار گرفت، گفت: البته از آنجایی که مصوبه مشابهی در سال ۸۳ به تصویب رسیده بود تنها به اضافه کردن چند مورد اکتفا شد و نهایتا با رأی اکثریت آرا به تصویب رسید.

چمران همچنین درباره افزایش نرخ کرایه‌های وسایل حمل و نقل عمومی برای سال ۹۶، گفت: هنوز این مساله در صحن علنی بررسی نشده که به تصویب برسد؛ تا دو هفته دیگر افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی در سال ۹۶ در صحن شورا مطرح و نهایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ما درخواست داشتیم با توجه به اینکه ثبت نام شوراها در تعطیلات عید است این زمان تغییر کند و از ۳۰ اسفند به حداقل ۲۲ اسفند ماه موکول شود، گفت: اما هنوز تغییری در این زمینه حاصل نشده و کاندیداها باید در همان موعد مقرر اعلامی (۳۰ اسفند) نسبت به ثبت نام اقدام کنند.