همشهری آنلاین: تیم شهید نوفلاح (الف) با ۵ پیروزی در مرحله پایانی رقابت‌ها و کسب ۱۰ امتیاز قهرمان مسابقات لیگ واترپولوی زیر ۱۷ سال کشور شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپولو، رقابت‌های لیگ واترپولوي زیر ۱۷ سال كشور با حضور ۱۵ تیم در سه گروه از سراسر کشور پیگیری و به پایان رسید.

این مسابقات در سه مرحله برگزار شد و در پایان تیم‌های اول و دوم هر گروه از روز یکشنبه تا سه‌شنبه (24 تا 26 بهمن) به صورت گروهی برای مشخص شدن قهرمان باهم به رقابت پرداختند.

تیم شهید نوفلاح (الف) با ۵ پیروزی در مرحله پایانی رقابت‌ها و کسب ۱۰ امتیاز به عنوان قهرمان شناخته شد، دو تیم آزادی و آبمیوه سجاد با داشتن امتیاز برابر، در آخرین دیدار به مصاف هم رفتند که در پایان تیم آزادی پیروز میدان شد. در نتیجه استخر آزادی در رتبه دوم و آبمیوه زنجیره‌ای سجاد در رتبه سوم ایستادند.

باتوجه به هم‌امتیاز بودن تیم‌های قزوین و پیشگامان کویر یزد و تساوی این دو تیم در دیدار رو در رو، برای مشخص شدن تیم چهارم و پنجم، نتیجه هر دو تیم مقابل تیم اول مد نظر قرار گرفته شد که به اين ترتيب قزوین چهارم و پیشگامان کویر یزد پنجم شدند. تیم مرمرین سنگ کسری از زنجان بدون کسب امتیاز در این مرحله ششم شد.

مراسم اختتامیه و اهدای جوایز این دوره از رقابت‌ها ظهر روز سه‌شنبه با حضور احمد یاقوتی، قائم مقام و محسن سمیع‌زاده، دبیر کل فدراسیون در استخر بین‌المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار شد.