همشهری آنلاین: میگوئل تکسیرا، مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: امروز مشخص شد که از فدراسیون فوتبال می‌خواهند جام را به تیم دیگری بدهند.

به گزارش ایسنا، میگوئل تکسیرا در نشست خبری بعد از بازی با ماشین سازی اظهار کرد: نمی‌توانم زیاد راجع به بازی صحبت کنم. تیم ما خوب بود، اما اشتباهات زیادی هم داشت. امروز همه حقایق مشخص شد و وقتی یکی از اشخاص بزرگ فدراسیون تصمیم می‌گیرد که جام را به یک تیم بدهند، درآوردن بازی برایمان سخت شد و امروز فهمیدیم که همه چیز از قبل برنامه‌ریزی شده بود.

وی افزود: هواداران کمک زیادی به ما کردند و با حضور آن‌ها، امروز باید پیروز می‌شدیم. ناراحتیم که نتوانستیم پیروز شویم و بیشتر از آن، به خاطر این که نگذاشتند ببریم، ناراحتیم.

تکسیرا خاطرنشان کرد: داور بازی از ابتدای مسابقه بازیکنان ما را که از قبل کارت زرد داشتند، هدف گرفته بود و روی اعصاب آن‌ها کار می کرد.

مربی تراکتورسازی ادامه داد: ما در چند بازی قبلی، شاید خوب کار نکرده باشیم، اما مهم این است که نتیجه خوبی بگیریم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که هم خوب بازی کنیم و هم نتیجه بگیریم. ما تقریبا همه جای ایران بازی کرده‌ایم و تنها بازی که خوب نتیجه نگرفتیم، بازی مقابل صنعت نفت بود که آن هم بخاطر محرومیت هواداران‌مان بود.

وی افزود: تماشاگران سایر تیم‌ها نیز بی اخلاقی می کنند، ولی نمی‌دانم چرا فقط تماشاگران ما را محروم می‌کنند؟

تکسیرا تاکید کرد: به من گفته‌اند که دست‌های پشت پرده نمی گذارند تراکتور نتیجه بگیرد و خیلی سخت است که به قهرمانی برسیم.

وی ادامه داد: به هر نحوی که شده ما تا پایان کارمان را با جدیت دنبال می‌کنیم و به شدت کارمان را انجام می‌دهیم که ضعف‌هایمان را برطرف کنیم و روز به روز بهتر شویم.

وی گفت: ما با بازیکنان با کیفیتی که داریم، به جنگ با پرسپولیس می‌رویم و سعی می‌کنیم که از عهده این بازی بر بیاییم.