کارگر جوان درحالی‌که یک قبضه کلاشنیکف در دست داشت برای آخرین بار به خواستگار دختر موردعلاقه‌اش رفت اما باز هم جواب رد شنید و دست به جنایتی هولناک زد.

صبح پنجشنبه، ساكنان روستاي كوسه‌عنبر شهرستان ديواندره در استان كردستان شاهد صحنه وحشتناكي بودند. مرد جواني به نام رئوف كه هر سال تابستان‌ها براي كارگري راهي اين روستا مي‌شد درحالي‌كه سلاحي در دست داشت به مقابل خانه دختر مورد علاقه‌اش رفت تا از او خواستگاري كند اما وقتي جواب رد شنيد، با شليك 11گلوله، دختر 18ساله را به قتل رساند و به سمت كوه‌هاي اطراف گريخت.

به‌دنبال اين حادثه، ماجرا به پليس و اورژانس گزارش شد اما دختر جوان در دم جان باخته بود و از همان زمان تحقيقات براي دستگيري قاتل فراري آغاز شد. به گفته يكي از اهالي منطقه، رئوف ساكن يكي از روستاهاي مريوان بود و 10سالي مي‌شد كه تابستان‌ها براي كارگري و گچ‌كاري به روستاي كوسه‌عنبر مي‌آمد.

او مدتي قبل از زبان تعدادي از دوستانش شنيده بود كه دختر جوان يكي از روستاييان به او علاقه دارد. به همين دليل تصميم گرفت از او خواستگاري كند؛ غافل از اينكه هر چه شنيده بود، دروغ بود. رئوف چندين بار به تنهايي به خواستگاري اين دختر رفت اما او حاضر نبود به ازدواج با وي تن بدهد.

براي همين روز حادثه درحالي‌كه اسلحه در دست داشت به مقابل خانه آنها رفت تا به زور جواب «بله» بگيرد اما دختر 18ساله باز هم جواب رد داد و رئوف كه عصباني شده بود، او را به رگبار بست.ماموران پليس وقتي از زبان اهالي شنيدند كه مرد جنايتكار به كوه‌هاي اطراف روستا گريخته است، به تعقيب او پرداختند. اما اثري از مرد جوان نبود و مأموران در جست‌وجوي ردي از او بودند كه ناگهان صداي شليك گلوله شنيدند. مأموران مسير صدا را در پيش گرفتند و پس از دقايقي جست‌وجو با جسد غرق خون رئوف روبه‌رو شدند. او ساعاتي پس از فرار، با شليك يك گلوله به سرش خودكشي كرده بود. جسد قاتل با دستور قضايي به پزشكي قانوني منتقل شد و تحقيقات تكميلي درخصوص اين پرونده ادامه دارد.