همشهری آنلاین: دومین روز از رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی آسیا و اقیانوسیه برای کاروان ایران با کسب ۸ نشان رنگارنگ (۴ مدال طلا) به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون ورزش‌هاي جانبازان و معلولين، مرضیه صدقی، اولین مدال‌آور کاروان ايران در روز دوم بود و به نشان طلای پرتاب وزنه دست یافت. پس از او آرش خسروی نشان نقره دوي 400 متر را بر گردن آویخت و مریم سلطانی و فائزه کرمانی در پرتاب نیزه به ترتیب طلا و نقره گرفتند.

احمد اجاقلو در فینال دوي 200 متر به نشان طلا دست یافت، حامد امیری در پرتاب نیزه طلایی شد و نشان نقره همین ماده به عبدالرضا جوکار رسید.

حمید اسلامی در دوي 5 هزار متر به نشان نقره دست یافت و رمضان علی دولابی، آخرین نماینده کاروان ایران در رقابت‌های روز دوم با رکورد 39 متر و 64 سانتی متر به عنوان چهارم پرتاب نیزه بسنده کرد.

بدین ترتیب پرونده پيكارهای روز دوم برای کاروان ایران با کسب 4 نشان طلا و 4 نشان نقره بسته شد.

با احتساب سه نشان روز اول (دو نشان طلا و یک نشان برنز)، کاروان ایران در مجموع موفق به کسب 11 نشان (6 طلا، 4 نقره و 1 برنز) شده است.

تیم ملی دو و میدانی کشورمان با 29 ورزشکار (23 مرد و 6 زن) در مسابقات قهرمانی دو و میدانی آسیا و اقیانوسیه حضور یافته است. این مسابقات از 17 تا 22 اسفند ماه با حضور 250 ورزشکار از 24 کشور به میزبانی کشور امارات برپاست.