۳ پسرجوان نقشه کشیدند تا با ربودن مردی دست به اخاذی ۱۰۰ میلیونی بزنند اما این آدم‌ربایی فقط ۲۴ساعت دوام داشت.

26بهمن ماه، مردي نزد مأموران پليس رفت و مدعي شد كه چند نفر، دامادشان را گروگان گرفته‌اند. اين مرد گفت: چند ساعت قبل چند نفر از دوستانم كه در رودهن هستند ‌با من تماس گرفتند و گفتند كه عده‌اي دامادمان را از مقابل يك شركت ربوده‌اند. آنها مي‌گفتند كه چند مرد، شوهرخواهر مرا با تهديد شوكر سوار يك خودروي 206 مشكي رنگ كرده و با خود برده‌اند.

با ثبت اين شكايت، ‌تيمي از كارآگاهان، تحقيقات خود را در اين خصوص شروع كردند تا اينكه 24ساعت بعد يكي از شهروندان با كلانتري118 ستارخان تماس گرفت و گفت از يكي از ساختمان‌هاي مخروبه در خيابان حبيب‌اللهي صداهاي مشكوكي به گوش مي‌رسد. به‌دنبال اين تماس مأموران كلانتري راهي ساختمان مخروبه شدند و در آنجا مردي دست و پا بسته را ديدند كه در آنجا گروگان گرفته شده بود. به جز او، 2 نفر ديگر كه ظاهرا نقش نگهبان را داشتند و مراقب بودند تاگروگانشان فرار نكند در محل حضور داشتند كه با حضور پليس غافلگير و دستگير شدند.

با آزادي مرد گروگان مشخص شد كه وي همان فردي بوده كه در بومهن‌ دزديده شده بود. او و متهمان صبح ديروز در شعبه نهم دادسراي امور جنايي تهران پيش‌روي قاضي سهرابي قرار گرفتند در اين ميان شاكي جزئيات گروگانگيري را اينطور شرح داد:‌ ساعت 17عصر 26بهمن سوار بر ماشينم درحال رفتن به محل كارم در رودهن بودم كه وقتي مقابل شركت رسيدم، 3سرنشين يك 206سد راهم شدند و مرا با زور و تهديد شوكر سوار ماشين خود كرده و ربودند. آنها داخل خودرو مدام مرا كتك مي‌زدند و پس از آن چشم‌هايم را بستند تا نتوانم جايي را ببينم. در بين راه مي‌گفتند بايد هرچه زودتر 100ميليون تومان پول برايشان جور كنم در غيراين‌صورت مرا به قتل مي‌رسانند. خيلي ترسيده بودم و اصلا نمي‌دانستم موضوع از چه قرار است.

من يك كارگر ساده هستم و آدم‌ربايان را نمي‌شناختم. آنها مرا به يك ساختمان مخروبه بردند و دست و پايم را بستند. 24ساعت در آنجا زنداني بودم و درست زماني كه آدم‌ربايان مي‌خواستند با خانواده‌ام تماس بگيرند و درخواست پول كنند پليس سررسيد و من آزاد شدم. پس از شاكي نوبت به متهمان رسيد. آنها كه سابقه دار هستند و پيش از اين به اتهام حمل مواد‌مخدر به زندان رفته بودند خود را بي‌گناه دانستند. يكي از آنها گفت: من اصلا اين مرد (شاكي) را نمي‌شناسم و گروگانگيري را قبول ندارم.

روزي كه پليس به ساختمان مخروبه آمد من دقايقي قبل‌تر براي سيم‌كشي ساختمان رفته بودم كه پليس رسيد و مرا دستگير كردند. متهم ديگر هم ادعاي بي‌گناهي كرد و گفت: من براي تخريب ساختمان مخروبه رفته بودم و گروگانگيري را قبول ندارم و گروگان را نمي‌شناسم.به گزارش همشهري، قاضي جنايي با توجه به اينكه آدم ربايي در رودهن رخ داده بود پرونده را براي رسيدگي بيشتر به دادسراي رودهن فرستاد.