همشهری‌آنلاین: اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی به بازیگران بزرگی در عرصه تبلیغات تبدیل شده‌اند.کاربران اینستاگرام برندها را دنبال می‌کنند. این را پژوهشی می‌گوید که خلاصه‌ای از یافته‌های آن در قالب اینفوگرافیک منتشر شده است.

زمان پژوهش  30 سپتامبر 2015 بوده و با دو پرسش دنبال شده است:

پرسش اول: كدام يك از افراد و سازمان‌هاي زير را ترجيح مي‌دهيد تا از طريق خدمات رسانه‌هاي اجتماعي برند دلخواه‌تان را دنبال كنيد؟ (فيس‌بوك، توييتر و غيره)

پرسش دوم: اصلي‌ترين دلايل شما براي استفاده از خدمات شبكه‌هاي اجتماعي چيست؟ پژوهش؟ پيدا كردن محصول براي خريد؟

پرسش شوندگان هم كاربران فعال شبكه‌هاي اجتماعي بوده‌اند كه بين 16 تا 64 سال سن داشته‌اند.

در اينفوگراف زير ببينيد چرا اينستاگرام براي برندها مهم است؟