تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۱:۲۸

همشهری‌آنلاین: پایگاه اینترنتی نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات، ارتباطات و تکنولوژی اطلاع رسانی موسوم به ایران تله کام 2007 بصورت رسمی آغاز بکار کرد

 نمایشگاه تله کام به عنوان مهم‌ترین رویداد در عرصه مخابرات و ارتباطات کشورمان، از این پس در پایگاه اینترنتی به آدرس www.Telecomexh.com قابل دسترسی عموم علاقه‌مندان است و ضمن معرفی تاریخچه تله‌کام، به ارائه آخرین رویدادها و اخبار مربوط به نمایشگاه و تصاویر متنوع مربوط به آن خواهد پرداخت.

بازدیدکنندگان می‌توانند در ابتدای ورود زبان مورد علاقه خود را از میان فارسی وانگلیسی انتخاب کرده و سپس اطلاعات کاملی از تله کام اول تا هشتم از جمله آمار دقیق شامل تعداد بازدیدکنندگان، فضاهای نمایشگاه، کشورهای شرکت‌کننده در نمایشگاه ‌ا و همچنین شرکت‌های غرفه‌دار در دوره‌های مختلف را دریافت کنند.

معرفی ابعاد و اهداف برگزاری نمایشگاه تله کام این دوره به همراه اطلاعات لازم برای رزرو غرفه ، زمان برگزاری و نحوه و زمان ثبت نام در نمایشگاه نیز از دیگر موارد قابل دسترسی در این پایگاه بشمار می رود.

همچنین فرم ها و اطلاعات لازم برای ثبت نام در نمایشگاه تله کام نیز از طریق این سایت در دسترس است.

نمایشگاه تله کام هشتم، 6 لغایت 9 آبان ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. آخرین مهلت ثبت نام در نمایشگاه تله کام هشتم، چهارم مهر ماه جاری اعلام شده است.

منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها