همشهری آنلاین: رقابت‌های سرکل کبدی باشگاه‌های کشور، انتخابی تیم ملی، گرامیداشت هفته دولت با قهرمانی تیم خراسان رضوی در شهر ساری به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، چهارمین دوره رقابت‌های سرکل کبدی باشگاه‌های با حضور 8 تیم در ورزشگاه شهید متقی شهر ساری طی روزهای 21 لغایت 23 مرداد ماه برگزار شد.

تیم‌های شرکت‌کننده در دو گروه 4 تیمی مسابقات مرحله مقدماتی را برگزار کردند كه در پایان اين مرحله دو تیم شهرداری تبریز و تهران الف از گروه اول و تیم‌های خراسان رضوی و ثامن‌الحجج کرمانشاه از گروه دوم به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند.

مرحله نیمه نهایی به صورت هم‌زمان برگزار شد كه تیم خراسان رضوی به مصاف تهران الف رفت و شهرداری تبریز هم مقابل ثامن‌الحجج کرمانشاه صف‌آرایی کرد و در نهایت دو تیم خراسان رضوی و شهرداری تبریز با شکست حریفان خود به دیدار فینال راه پیدا کردند.

دو تیم خراسان رضوی و شهرداری تبریز با قضاوت سید یحیی سیدمحمدی، قاسم مومنی و احمدعلی شهرام پودینه برابر هم قرار گرفتند.

شاگردان مرتضی شهیدی در تیم خراسان رضوی با ارائه یک بازی هماهنگ و منسجم در خط دفاع و تیزهوشی مهاجمان در خط حمله موفق شدند با نتیجه قاطع 52 بر 23 تیم شهرداری تبریز، قهرمان دوره قبل را شکست دهند تا ضمن جبران شکست فینال سال گذشته، جام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را بالای سر ببرند.

دو تیم تهران الف و ثامن‌الحجج کرمانشاه هم به عنوان سوم مشترک مسابقات دست پیدا کردند.

نفرات برتر این دوره با تشخیص کمیته فنی پس از مشخص شدن کادر فنی تیم ملی سرکل کبدی به اردوهای آماده‌سازی دعوت خواهند شد.