ساعت کاری خط یک متروی تهران در زمان برگزاری نمایشگاه قرآن افزایش یافت. همچنین برای تسهیل رفت‌وآمد بازدیدکنندگان بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن ۲قطار به این خط افزوده شد.

به گفته محسن نايبي، مديرعامل شركت بهره‌برداري مترو، امكان دسترسي به بيست و سومين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كه در باغ موزه دفاع‌مقدس برگزار مي‌شود از 2ايستگاه شهيد حقاني و شهيد همت وجود دارد. نايبي با بيان اينكه نيم ساعت به سرويس رساني شبانه قطار‌ها اضافه شده است، گفت: اين روال تا 23تيرماه همزمان با پايان كار نمايشگاه ادامه دارد و بازديدكنندگان نمايشگاه مي‌توانند تا ساعت 23از آخرين قطارهايي كه از 2ايستگاه يادشده عبور مي‌كنند به مقصد خود حركت كنند. وي همچنين از تزريق 2قطار اضافي به خط يك خبر داد و افزود: بدين‌ترتيب خدمت رساني در شب‌هاي‌ماه مبارك رمضان 2سرويس بيشتر خواهد بود. او همچنين از استقرار 30دستگاه خودروي ون در محوطه نمايشگاه خبر داد و افزود: اين خودروها بازديدكنندگان را به خط اتوبوس بي‌آرتي واقع در ميدان ونك انتقال مي‌دهند.

در طول برپايي نمايشگاه، اتوبوس‌هاي ويژه‌اي در ميادين مهم شهر مستقر هستند و از ساعت 6بعدازظهر تايك بامداد به شهروندان خدمات‌رساني مي‌كنند. همچنين 50 دستگاه ون تاكسي در ايستگاه‌هاي اطراف باغ موزه دفاع‌مقدس براي رساندن شهروندان به محل نمايشگاه به‌طور رايگان خدمت‌رساني مي‌كنند.