تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰

همشهری آنلاین: علی سرتیپی، فروش بهاره فیلم‌های امسال را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: فروش فیلم‌ها در خرداد ماه امسال، دو برابر مدت مشابه در سال گذشته بوده است.

به گزارش ايسنا؛ این تهیه‌کننده و پخش‌کننده سینما ادامه داد: امسال فروش بهاره بسیار خوبی داشتیم و به جز ماه فروردین که فروش فیلم‌ها در مقایسه با سال گذشته پایین‌تر بود‌، اردیبهشت و خرداد بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم.

وی اضافه کرد: در 2 ماه اردیبهشت و خرداد تعداد تماشاگر و گیشه فیلم‌ها بسیار خوب بود‌.

سرتیپی یادآور شد: سال گذشته فروش فیلم‌ها در ماه خرداد دو میلیارد و 300 میلیون تومان بود اما امسال به رقم چهار میلیارد 830 میلیون تومان رسیده است.

به گفته او؛ مجموع فروش بهاره فیلم‌ها در سال گذشته 11 میلیارد و 700 میلیون تومان بود که این رقم امسال به 15 میلیارد و 400 میلیون تومان افزایش داشته است.

این صاحب سالن در پیش بینی فروش فیلم‌ها همزمان با ماه رمضان به ایسنا گفت: قطعا این ماه همین طور و ماه آینده هم شرایط خوبی در سینما خواهیم داشت زیرا با توجه به فیلم‌هایی که انتخاب شده‌اند. پیش‌بینی می‌شود این استقبال همچنان به صورت خیلی خوبی ادامه داشته باشد و امیدواریم با آمدن فیلم‌های تازه همچنان شاهد افزایش استقبال مخاطبان از فیلم‌ها باشیم.