همشهری آنلاین: معاون اجتماعی و فرهنگی شرکت نوسازی عباس آباد از برگزاری جشن باشکوه روز جمهوری اسلامی با حضور چهره‌های شاخص فرهنگی و هنری به مدت ۱۲ ساعت خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید محمد حسین حجازی با اشاره به اهمیت روز 12 فروردین در تاریخ ایران اسلامی خاطرنشان کرد: برای اولین بار جشن باشکوه روز جمهوری اسلامی با محوریت ایران و پرچم سه رنگ آن و با حضور آحاد مردم در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشن بزرگ در بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری، تفریحی و ورزشی در بوستان‌ها و فضاهای مختلف منطقه از ساعت 10 صبح آغاز و تا ساعت 22 ادامه خواهد داشت و شبکه یک سیما نیز پوشش تصویری این برنامه را انجام می‌دهد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شرکت نوسازی عباس آباد تصریح کرد: حضور خوانندگان مطرح موسیقی کشور، بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون، چهره‌های محبوب تلویزیونی کودکان، گروه‌های مختلف هنری با رویکرد حماسی، انقلابی و ملی از جمله برنامه‌های این جشن بزرگ است.

به گزارش شهرنوشت، سید محمد حسین حجازی همچنین یادآور شد: با هماهنگی به عمل آمده با شرکت واحد اتوبوسرانی شهروندان و گردشگران نوروزی از میدان‌های اصلی شهر به منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد منتقل می‌شوند و می‌توانند از برنامه‌های این جشن بهره‌مند شوند.

به گفته حجازی برگزاری نماز جماعت مغرب و عشا، توزیع پرچم و اقلام فرهنگی، حضور ارکستر ارتش و نورافشانی با حضور گسترده مردم شکوه این جشن بزرگ ملی را دوچندان خواهد کرد.