همشهری آنلاین: همه سامانه‌های بانک ملت ایمن است و هیچ مشکلی در خصوص امنیت سایت‌های بانکداری الکترونیکی این بانک وجود ندارد.

پایگاه اطلاع رسانی بانک ملت نوشت: پیرو اخبار منتشره برخی سایت‌ها در خصوص وجود حفره امنیتی در سایت‌های بانکداری الکترونیک بانک ملت، به اطلاع می رساند، همه اطلاعات مربوط به حساب‌ها و کارت‌های مشتریان بانک ملت کاملا ایمن است و هیچ گونه مشکل امنیتی در این خصوص وجود ندارد.

همچنین درگاه‌ها و سامانه‌های الکترونیک بانک ملت بدون هیچ نقص و ایراد فنی مانند گذشته با بالاترین سطح کیفیت، خدمات مطلوب را در اختیار مشتریان بانک قرار می دهد.

بانک ملت همچنین با تاکید بر صحت زیر سایت های فرعی و اصلی و عملکرد صحیح سایت های پرداخت‌های الکترونیک، پایانه‌ها و درگاه‌های پرداخت های الکترنیک به همه مشتریان اطمینان خاطر می دهد که هر لحظه، از بالاترین سطح آمادگی لازم برای ارائه خدمات الکترونیک ایمن برخوردار بوده است و به پیشگامی و سرآمدی در زمینه ارائه خدمات بانکداری الکترونیک در ایران تداوم خواهد بخشید.

روز گذشته برخی سایت‌ها مدعی شده بودند که اطلاعات شخصی افراد و رقم واریزی آنان به حساب ارگان‌های مختلف به علت ضعف امنیتی در شبکه فناوری اطلاعات بانک ملت در دسترس عموم قرار گرفته است.