همشهری آنلاین: معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: پروژه تلفن همراه دانش‌آموزی در مرحله کارشناسی و مطالعه است و امیدوریم هرچه سریع‌تر این پروژه را به مرحله اجرا برسانیم.

به گزارش ايكنا، حمیدرضا کفاش با يادآوري مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش مبني بر ممنوعيت ورود تلفن همراه توسط دانش‌آموزان به مدارس، گفت: اخیراً موضوع تلفن همراه دانش‌آموزي از سوی وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات مطرح شده است و هم‌اکنون مراحل کارشناسی این موضوع طی می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش افزود: تلفن همراه دانش‌آموزی با قابلیت‌هایی مرتبط با مدرسه و حوزه دانش‌آموزی در حال طراحی است.

وي تصریح کرد: در بسیاری از کشورها شاهد تلفن همراه دانش‌آموزی هستیم که استفاده‌هایی همچون اطلاع‌رسانی به خانواده و جنبه آموزشی دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: کارهای مطالعاتی تلفن همراه دانش‌آموزی با حضور نمایندگانی از وزارت آموزش و پرورش در حال انجام است که اگر بتوانیم نتایج مثبتی حاصل کنیم قطعا شاهد اتفاقات مثبتی خواهیم بود.

کفاش اظهار کرد: پروژه تلفن همراه دانش‌آموزی، پروژه‌ای مشترک میان وزارت فناوری اطلاعات و آموزش و پرورش خواهد بود که امیدواریم در سال جدید کارهای مطالعاتی آن انجام شود.

وی یادآور شد: هنوز زمان اجرایی شدن پروژه تلفن همراه دانش‌آموزی مشخص نیست اما امیدواریم هرچه سریع‌تر آن را به مرحله اجرا برسانیم.