۲۰۰هنرمند عرصه‌های مختلف هنری روز گذشته در بوستان گفتگو حضور یافتند تا به بهانه مراسم درختکاری سرآهنگان هنر و رسانه، ۲۰۰ اصله نهال به نام هنرمندان و اصحاب رسانه در بوستان گفتگو بکارند.

علي محمد مختاري در مراسم آيين درختكاري سرآهنگان هنر و رسانه كه در بوستان گفتگو برگزارشد، با اشاره به فصل درختكاري در آستانه سال جديد گفت: 200اصله نهال به نام اصحاب رسانه و هنرمندان با حضور جمعي از خبرنگاران و پيشكسوتان عرصه هنر كاشته شده‌است. مديرعامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهر تهران با اشاره به طرح نهضت درختكاري كه از 2ماه پيش در شهر تهران آغاز شده است، تصريح كرد: به همين منظور تا پايان سال‌جاري هزار اصله نهال از گونه‌هاي مثمر و غيرمثمر در شهر تهران كاشته مي‌شود. وي با تأكيد بر هزار هكتار درختكاري در دامنه جنوب البرز، ادامه داد: اين در حالي است كه برنامه ويژه‌اي را براي كاشت درخت در معابر و منازل شهروندان نيز در دستور كار داريم.

در مراسم آيين درختكاري سرآهنگان هنر و رسانه استادان مجسمه‌سازي‌، موسيقي‌دانان، نقاشان، استادان گرافيك و مجريان تلويزيوني حضور داشتند.

محسن سليماني در مراسم آيين درختكاري سرآهنگان هنر و رسانه با بيان اينكه در اين مراسم ميزبان پيشكسوتان هنر ايران‌زمين بوديم، افزود: هنرمندان عرصه‌هاي مختلف همچون موسيقي، هنرهاي تجسمي، طراحان، گرافيك، نقاشي، هنرهاي سنتي و مجسمه‌سازي در قالب انجمن‌هاي هنري در اين مراسم حضور يافتند.

مدير اداره نقاشي سازمان زيباسازي شهر تهران در ادامه يادآور شد: حضور 200هنرمند پيشكسوت در اين مراسم دركاشت درخت در بوستان گفتگو از شاخصه‌هاي اين برنامه به شمار مي‌رود.